September 17, 2009

Nak raya dah..


Cepatnye masa berlalu tinggal 2 hari je saja kita nak menyambut hari raya..kat office aku sekarang pun semua dah dalam mood Raya. Kerja pun dah takde ape sangat tinggal tunggu nak balik jee nih.. . Tiap-tiap tahun macam tu lah kan.. bila tinggal beberapa hari nak menyambut Syawal dia punya perasaan dan suasana tu lain macam sikit. Ada yang seronok dan tak kurang juga yang sebaliknya..

Persiapan hari raya aku biasa2 je,anaklah yg didahulukan dan diutamakan, dapat lak anak sorang mcm aku ni ha. semua tertumpu pada budak kenit tu..mummy & ayah nye jumaat malam baru planning nak gi tengok-tengok barang..pada awal2 puasa,rasa mcm excited je nak buat biskut raya tapi lama2 mood hilang lah pulak,sudahnye aku order je kat taukeh kuih ,ade lah dua tiga jenis yang menarik perhatian aku..

InsyaAllah, tahun ini, raya pertama kami anak beranak akan beraya di kuala kubu baru umah my cinta and raya kedua pagi2 kami tiga beranak bertolak ke melaka pulak,aku & aira akan duduk lama sikit kat melaka,sabtu (26/9)pagi baru balik ke KL ,my cinta akan balik awal ke KL cause raya ke 4 dia dah start keja dah, cuti nye tak approved.

Di kesempatan ini aku mengucapakan Selamat Hari Raya Aidilfitri,maaf diatas segala kesilapan.Bagi yang balik ke kampung tu berhati di jalan raya,and lastly jangan over makan di hari raya ni ya....

No comments:

Post a Comment