October 24, 2009

Kenapa Jadi Begini??????


Geram melihat manusia yang berperangai binatang,sanggup membunuh, mendera anak-anak yang tak terdaya..Baru2 ini kita terdengar berita kematian ALIA AIMAN yang di dera oleh boyfren mama nye..Arwah Alia disakiti dengan begitu kejam sekali,sanggup mama dia melihat anak yang dikandung selama 9 bulan,yang lahirkan dari rahimnye sendiri diseksa dengan begitu kejam oleh seorang lelaki yang tak ade perikemanusian.Pulak tu sanggup dia berbohong kerana nak melindungi jantan jahanam tu ,lupakah dia jantan tu yang menyeksa &membunuh anak dia,mana hilangnye perasaan dia sebagai seorang MAMA..sayangnye dia pada jantan jahanam tu melebihi dari darah daging dia sendiri yang mungkin satu hari akan menolong dia di dunia & akhirat..tak tahu ke dia???.lupa kah dia???..Kerana cinta manusia jadi bodoh..ni lah yang terjadi pada mama arwah ALIA..Al-Fatihah buat arwah ALIA...


Pagi-pagi lagi aku dah EMO kan..ni selingan untuk mengembalikan mood ceria pagi sabtu ni..yeahhhh..



ni gambar raya di Melaka kampung halaman ku yang tercinta,ni masa raya ke 2 semua adik beradik aku dapat berkumpul ramai2,tu ha new born baby Nur Elfira Rubyka anak kepada adik lelaki aku.

  
Di Majlis pernikahan makcik aku yang bongsu, bernikah kali ke dua..gambar ni masa raya ke empat..orang sibuk nak raya dia sibuk nak kawin anyway Selamat Pengantin Baru moga bahagia hingga ke hujung nyawa..
Dalam banyak2 dish masa majlis tu cup cakes tu yang lah paling laku sekali..
aku pun tak mengerti kenapa..




Ahhh.ni ha cinta hati aku dengan rambut kerinting dia..heboh mak mertua aku kata ikut ayah dia masa kecik..keturunan dia je yang rambut kerinting keturunan aku tak de..keturunan ayahnye kerinting yang jenis keras kejang tu,sorry suami ku aku cuma berkata yang benar je..jangan ambik hati kita kan open minded..Aku punye keturunan semuanye berambut halus,ikal..ceh wahhh puji melampau nampak.
Sayang anak mummy ni.

No comments:

Post a Comment