April 7, 2010

Lamanye tak update

Lamanye aku tak update & upload..Sekarang ni aku tengah ni expecting baby baru,dah masuk 33 minggu..memang tak dijangka & tak merancang langsung. cadangnya nak amik injection lepas raya..tapi tetiba lah pulak ada rezeki dr Allah. nak dibuang sayang, so, aku ngan my cinta decide kitaorg carry on je. kira ni aku pregnant kali ke-2 ler..and beza antara aira ngan baby, lebih kurang setahun 4 bulan mcm tu.

Masa aku dapat tau pregnant ari tu, masa pas raya hari tu, then aku pegilah farmasi, beli pregnancy kit, check sendiri. ye la, dh no2 kan. CONFIRM !!!.....terkejut pun ada, suka pun ada, takut pun ada...ye la, aku baru je pas bersalin kan aira dlm bulan 1, tup..tup..9 bulan pastu, aku pregnant lagi. takut sbb takut aku tak terlarat tapi insyaallah, my cinta ada...bagi aku, anak2 ni ada rezeki memasing...hehehhee...
Pregnant kali ni alhamdullilah, aku tak mabuk teruk sama mcm mengandungkan aira.tak de nak mengidam bagai2..mesti simple je kan anak aku ni..esok aku nak ke hospital putrajaya nak booking hospital..tentang jantina lak, apa2 pun tak pe, perempuan ke lelaki ke tak kisah yang penting biar lah anak ini menjadi anak yang beriman..

Tentang aira lak,si omel ni makin manja dengan aku..sikit2 merajuk siap guling2 kan badan bila kehendak dia tidak di turuti..kadang2 tu angin jugak aku dibuatnye..sabar jelah..budak omel ni makin aktif, panjat sana sini,mengemas2 satu umah sampai penat aku memandang nye..bila dimarah mula lah dia jatuhkan badan ke lantai,berguling2..dah susah lak aku nak memujuk nye,selagi tak pujuk selagi tu lah dia menjerit2 sampai satu taman dengar..

No comments:

Post a Comment