May 2, 2010

Dah pandai nak melawa dah dia

Memang tak dinafikan wanita memang obses pada kecantikan.Menjadi fitrah manusia juga suka kepada kecantikan. Memang Allah buat naluri kita macam tu..Macam anak dara aku ni dah pandai nak melawa,umur baru 1 tahun lebih nak pandai nak bergaya..dah tahu ini untuk apa.. itu nak letak kat mana..

Selasa lepas aku lunch di  KLCC..macam biasalah bila dah ade kat shopping mall tak duit pun boleh jadi ade duit..aku lajak lah kat GAP butik konon2 nak tengok baju baby untuk baru ni ..saje2 nak cuci mata,memang tak ade niat pun nak beli lagi pun gaji belum keluar lagi..tiba2 aku ternampak sandle untuk aira..punya lah minat bila tengok pada harganye mcm berbaloi je beli "value for money" RM50++ je..aku pun capai tanpa fikir panjang2 terus  bayar je..Boleh lah budak comel ni pakai ke nursery selama ni aku dukung je dia cause dari umah ke nursery aira cuma selang 2 biji umah je..aku pun dah tak larat nak dukung dia memandangkan aku pun dah masuk 36 weeks..
Aku try pakaikan dia sandle tu,satu umah dia jalan nak memperagakan sandle baru dia,suka dia..tersenyum2..bila time nak buka sandle tu berguling2..menjerit2 dia tak nak bukak..puas pujuk dengan benda lain tak jalan gak..terjerit2..sampai penat tertido..kesian anak dara aku ni..

No comments:

Post a Comment