December 23, 2010

Fuhhh

Kerja seperti biasa,fuhhh rasa loya,sakit mata bila tengok atas meja ade 3 last minute event untuk minggu depan..nak preparekan event order untuk event2 ni rasa loya2 tekak aku..walau macam pun menyampah aku tetap gak kena buat kerana ini dah tanggungjawab aku..1/2 hari aku abis masa untuk settlekan benda2 ni,tak boleh nak cilok2,gelak2 dengan org2 sebelah kena concentrate 100% takut ade yang tertinggal benda yang penting..
Walaupun sibuk aku tetap menjalankan rutin mengepam 3x supaya anak aku yang comel tu tak kehausan esoknye..stok2 tu macam sayang je(kedekut)nak guna,tunggu sampai tarikh luput baru aku keluarkan..sekarang ni aku agak malas nak mengepam waktu malam,bila aku bangun je airis pun sibuk bangun,mulalah dia merenget2 walaupun dia baru je susu.Bila aku baring balik sebelah dia mulah lah dia mengiring mencari2,bila dah start bagi aku pun teruslah hanyut,tertido aku..terhenti kerja aku..otak pun proses tunggu pagi lah,jawabnye sampai tempat keja lah aku baru pump..huhhh..angin malas ni patut dibuang ,jauh lagi perjalanan ni..Sejak airis dah makan ni dia kurang minum susu,cikgu dia selalu complain
dia main2 minum susu..aku akan bekalkan 5 botol 4oz dari 8am-7pm..mesti ade balance 1 botol yang tak terusik.risau gak anak aku ni turun berat nye nanti..

No comments:

Post a Comment