December 21, 2010

Sakit Perut Lahhh

Arghhhh..Sakit perut..GASTRIK penyakit ni mmg ade dalam badan aku..sakit semua sendi2 aku bila kena gastrik,ni semua gara2 lewat makan semalam,semalam agak kelam kabut sikit, pagi bawak anak2 ke klinik untuk monthly check up,pastu sibuk dengan botol2 susu airis nak ke nursery & aku pun rushing nak ke tempat kerja,beban kerja yang melambak membuatkan aku tak lalu nak ambik cuti..
Malamnye aku dah makan ubat tapi tak gak jalan,pagi ni dengan yakin nye aku ke tempat keja..tapi malangnye penyakit ni datang lagi..tak boleh tahan rasa nak balik je tp rasa rugi lak,esok je lah ambik MC,boleh rehat 1 hr kat umah..huhuhu

1 comment:

Bogdan Burca said...

Hi,
My name is Bogdan from Romania! I want to make friends!
Can we be friends?? LinkExchange??
My blog address is: www.bogdanstelistul.blogspot.com
Thank you!!!!

Post a Comment